The story of unperfect girl ;)

The story of unperfect girl ;)
Lets read my story.....

Friday, December 3, 2010

DEAL ♥











Hari ini dalam sejarah ;) HAHAHA. torang maok tauk sik? aritok aku dengan adik lelaki ku molah deal.tepat pada pukul 4.30 depan kedei KENYALANG rah piasau ya,mek duak molah deal pasal photoshoot.Aku janji dengan nya,kalau nya dapat ambik picture aku kacak2 and picture ya mesti ada 10 snap,aku byr RM1.OO dengan nya! everyday.......RM1.00 okay? bukan RM1000...HAHAHA...walaupun sik sekacak yang aku maok,but okay la.PERMULAAN.hehehe.Xpa la.aku pun suka juak dengan hasil nya bha.HEHE.This is just for FUN...nahhh.adik ku baittt.adik torang ada cmya?JOKES..HAHAHA..actually mula-mula maok mintk byr 50sen jak..tapi kesian juak nanga nya..hahah...ok lah,I show to all of you some picture yang dah nya ambik,okay?Its totally simple.But simple is PERFECT!



SHASHA MINHO ;)

No comments:

Post a Comment