The story of unperfect girl ;)

The story of unperfect girl ;)
Lets read my story.....

Saturday, December 4, 2010

Kenangan tetap kenangan ;( ♥










TO JIELA : READ THIS ;)

Tegur aku jika aku mulai sombong,tegur aku jika aku angkuh,tegur aku jika aku mulai salah kerana aku masih sangat perlukan sahabat seperti kamu,hari ini,esok dan selamanya..


Jiela,thanks for the song.Sahabat by Aizat! I love you no matter what.You are my truly bestfriend walaupun both of us suka anok sama dirik.biasala nak..hehe.Best kan jalan tek? dapat kah sik taduak macam ya agik pada masa akan dtg? Semua akan berubah.bagi aku tadik ya hanya akan tinggal kenangan :|Semua ya hanya untuk melepaskan rindu. bena kan? Tapi aku tetap akan ingat semua kenangan ya. walaupun sedih mun di ingat semua kegembiraan ya....

Jiela,sedih eh dengar lagu ya.hehe.malu ku nak padah.haha.emooo oi ;) You and amy are my perfect bestfriend ever! Puas dah ko dgr ku mejal madah iboh pindah nak? haha.xpa.maybe ko terpaksa juak bha.hehe.Its for your own good juak. Aku cuma harap ko xkan dapat jumpa kawan yg lebih bgs daripada AKU AND AMY tok! HAHAHA..jaik nak? xpa..agar ko xlupak dengan mek org lak bha? True kan?

Anyway,aku mesti relakan ko pergi juak bha..To much memories for both of us...oh ya bitch,haha..
jangan lupa sleepover at my house before school start okay?
I miss you and always love you,BESTIES! Muahhhhhh! You are my perfect bestfriend.Walaupun kuat mengumpat kan? so what..PAST IS PAST...yeahh! I need you just more than your boyfriend need you,okay?GET IT? hahahahah!




NANA BOYOT ;)

No comments:

Post a Comment