The story of unperfect girl ;)

The story of unperfect girl ;)
Lets read my story.....

Thursday, December 9, 2010

Home Alone ♥






Today me and my lil brother tinggal kat permy.Our house.Selalu kalau weekdays all of us gi rumah nenek kat weles because parents kerja.but today both of us maok tinggal kat permy jak.Very tired maok bangun awal pagi bha.So,today both of us bangun pukul 11 cmya tek lah.hehehe.my lil sister,ERRA,bangun awal pagi coz nya maok gi rumah nenek.nya xmok tinggal kat ctok.takut knk buli me and my brother kali nak.whatever.haha.

Okay.So,today i was cooking for me and my lil brother some food for lunch ;) Saya masak biasa2 je.Okayyyyy.saya mgaku saya TAK PANDAI SANGAT MASAK.deal with it.and im 15 years old.saya tak rasa pun saya perlu PANDAI sangat MASAK.hahahaha.

Saya masak ayam goreng,ikan bla bla(Idk what that food name...makanan dalam tin)and sup telur...aieeeeeeeee...syukur lah oh! haiya..my adik say MY CHICKEN WING WAS DELICIOUS...hahahahha...neyhhh...ok lah ya...

And sumpah time ya aku belom mandik.oi2.tapi aku dah cuci muka okay.boh nganok ceridak or whatever.haha.baruk bgn bha time ya.then online then baruk semangat maok masak bha.hehehe.bestttt ritokkkk tinggal kat rumah jak..makan,tido,nanga tb and snap snap ;) KEWAJIPAN.hahaha.sup telur bnyk gik lebih ya.torang maok kah?hahaha.bukan salu merasa aku masak nok xnyaman tok tek nak.hahaha.

Okay fellas.saje je nak post nie.bye-bye ;)


Nana Boyot...

No comments:

Post a Comment