The story of unperfect girl ;)

The story of unperfect girl ;)
Lets read my story.....

Monday, December 6, 2010

Dinner biasa jerr ♥




Malam nie aku dinner with my cuzen..kat rumah ku nieee..My dad ajak die org..lagi pun lama dah tak makan sama2 kan since my cuzen tu dah ada baby..so cute tau! nanti ku show kat korang pic dia..

So mak ku masak Ayam masak kari (PALING SODAPPPPPP PUNYA),hati ayam goreng,sayur kangkung and telur masin..Simple jerr..bukan nak bgk menteri makan punnn kan...hahah..MEMANG SEDAP...seriously my mum tererrr masak oii...NYAMAN...yeahh..aku memang layan betul time makan tu..lauk ambik bnyk..tapi nasi takde tambah2 okay...i try utk kurangkan makan nasi waktu malam..jgn jeles...hehehe...*apa ka*

Then dah abis makan tu,aku cuci pinggan lerr..ape lagi...hahah...jokes2! Kite org makan kek...tapi aku tak la..kazen ku jerr...dengan my mum..sedoppp...aku tak suka makan kek selain CHEESE CAKE kat mega tuuu..aisehh...

pastu kite org tengok cita Jangan Pandang Belakang Congkak 2...SUMPAH LAWAK GILERR..bodo pun ada...tak seram langsung eh...Kite org minum MILO PANAS..fuhhh...layan abis wei..pastu makan apa ek..aku luperrrr nama makanan tu..SOTONG something2 gia la..hahaha...

Macam biasa gamba tak bnyk.cukup2 utk uplaod kat blog jerr..aku bnyk snap gamba baby jerrr..mungkin kat picture tu boring kit kan,ye la,kalau dah syok sangat mana sempat nak snap2 kan...sibuk jer nak snap2...ahahaha...layannnn :-:


Nana Boyot~!

No comments:

Post a Comment