The story of unperfect girl ;)

The story of unperfect girl ;)
Lets read my story.....

Thursday, November 25, 2010

Petang yang indah ♥




Hari ini 26 October 2010 sangat bestt! HAHA. Thank you friday! Maybe nothing special but yeah asal aku happy jak pun dah cukup bha ;) Aku main dengan anak buah ku tek.Men bola.haha.Aku xpernah main dibah umah ngan nembiak bhaaa since I dah dara nie..hahahahaha..tapi best juak men dengan nya.teringat gik time aku kecik2 eh...lari cya ctok..Erm,maybe umur nya 2 tahun ku asa.or 3 tahun lah.hehe.she is so adorable! CUTE!Geram ku nanga muka nya eh.kadang2 asa maok di cubittt jak! HAHAHA. Mun torang nanga face to face pun memang torang geram bha.dah la mulut berlebih.HAHA.TAPI NYA MEMANG CUTE.aku layan nya macam ku layan adik ku juak bha ;) AISEH.ecece! Ok lah.kalau ada apa2 yang best gik aku post rah blog okay? Now maok tengok movie dengan kazen lok! See ya.Bye Dolls.Have a nice day ;)

4 comments:

  1. dear,macam kiut ada jak part nak dph ya "since i dah dara" .

    ReplyDelete
  2. aiseh.ada gik kiut oh.but its true lah ;) hehe! sejak dh dara2 tok,jarang men dibah umah gik.haha!

    ReplyDelete
  3. aok eh . kiut. bena la juak ya..mun dah dara ya tek jarang2 dh mk lari2 pa tah gik mun dgn grk . tpksa la mdara kan drk ohh .hm. p nang best la post nak tok.

    ReplyDelete
  4. hahaha.bena ya.pandei malu dah bha ;) time kecik2 ya eh.nang teriak cya ctok,berlari cya ctok oh.hehe.anyway,Thankss!

    ReplyDelete