The story of unperfect girl ;)

The story of unperfect girl ;)
Lets read my story.....

Tuesday, November 30, 2010

BERUBAH??

Hai ;) Samekom semuaaa...Hari tok ku nak cerita sikit what happen today okay.hehe! Seriously kebelakangan tok aku and syahmi mala jak gadoh2...haiya...Heran.maybe both of us terlalu rindu antara satu sama lain..yalah kan,lamak dah sik jumpa bah.so apa2 masalah pun both of us suka besar2 kan bha.hehe.nya madah aku berubah?hmm.i dont think so.maybe aku berubah sikit jak la..but yeah I still love him..nya madah aku kurang asa syg dengan nya..hell no...tidak tidak tidak! memang la aku suka melawan,gney nak molah?nang gaya aku gia bha.HAHAHA.and sekali lagi aku mempertahankan semua tok kerana aku masih syg nya..semua manusia ada tahap kesabaran masing2...tapi aku tetap bersabar dengan nya n seperti ney nya bersabar dengan aku..mek duak kaie sumpah mun xda ayat JAHANAM kuar..hahah...macam SIAL,CELAKA and etc ;) hahaha......p mek duak suka tetak2 kakya...padahal kaie bha...ee..CUTE KAN ? HAHAHAHA! Lol XD! Kadang2 aku pernah juak terpikir gney hidup aku lak tanpa nya oh.ish2.xpat ku bayangkannnn eh...aku tetapkan akan cuba bertahan...;((

Tapi syukur lah,asal mek duak kaie,xpernah terpikir nak putus ka apa..hehe..ya best...sometime nak aku xtauk la cney salah aku..hahaha..maybe syahmi tok matang bha dari aku sebab ya kali nya tauk sapa salah or x...heheh...maybe ;) Apa pun yg terjadi aku xkan pernah lepaskan nya ........ kalau kaie ka apa ka,iboh di panjang2 kan .. he always say that to me...untung bena ku dapattt nyaaa! Boh jeles torang. HAHAHA.

Okay semua.Thansk coz sudi baca blog aku tok walaupun boring ckit ;)

No comments:

Post a Comment